loading...
yas
Alireza بازدید : 1 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)


از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده

واسه من

زنده بودنم مرگه بدون تو و عشقت

واسه من

وجود من مال تو

قلب تو براي من عزيزم

رفتن تو مرگ منه

دستاي تو تو دستمه

نگو كه بايد جدا شيم

نبود تو نبودمه

بدون تو كم ميارم

تا پاي جون دوست دارم

اگه تو از من جدا شي

اميد موندن ندارم

 

واسه با تو بودن زندگيمو باختم

يك كلبه اي از عشق واسه ي تو ساختم من

عاشق تو بدوم عاشق تو هستم

دراي دلم را روي همه بستم من

 

زندگيم تا الان همش بوده عذاب و بس

ياد گرفتم كه برم جلو عصا به دست

حس مي كردم كه به انتها رسيده طاقت

خودم رها كردم و زدم به سيم اخر

فكر مي كردم تموم شده ديگه دوره ي پاكي

وقتي ديدمت فهميدم تو اين كره ي خاكي

ميشه هنوزم دوست داشت و عشق نمرده

فهميدم اينو كه زندگيم چشم نخورده

من عشق را با تو مي خوام چون كه تو دلت بقيه مرد

اين دل سادم شكست و بخيه خورد

بايد كه نور اين دلم حالا بتابه رو تو

عوض نمي كنم با غريبه يك تار موت

ادما دلم شكستند و اينو يادم دادند

كه ديگه خودمو قايم بكنم از عالم ادم

مي خوام بيا كه پناه دل خستم باشي پس

بي تو مي دونم زندگيم از هم پاشيدست

 

رفتن تو مرگ منه

دستاي تو تو دستمه

نگو كه بايد جدا شيم

نبود تو نبودمه

بدون تو كم ميارم

تا پاي جون دوست دارم

اگه تو از من جدا شي

اميد موندن ندارم

 

من و تو با همه فرق داريم اينو خودتم ميدوني

اگه تو بري مي ميرم تو بگو كه با من مي موني

دارم از چشمات مي خونم كه حالا منتظر يه مرده

مردي كه همه احساساتش منحصر به فرده

همه درداي من توي بغض صدام اره

داستان زندگي همچنان ادامه داره

ولي بحث تك و تنهايي ادامه دادم

مي خوام منم بگم تو اسمون يه ستاره دارم

غرور را مي ذارم كنار پس بذار تو بگي

كه مثل تو پيدا ميشه از هزارتا يكي

دل من بدجوري بي تابه به خاطر با تو بودن

تو رو مي خوام با تمام وجود تار و پودم

مي دوني كلي منتظر موندم تا شبي كه بهم بگي

از اينجا به بعد توئي واسم شريك زندگي

پس حالا مياد روي زمين قلم ياس

بي تو ديگه واسه من پايان كلمه هاست

 

واسه با تو بودن زندگيمو باختم

يك كلبه اي از عشق واسه ي تو ساختم من

عاشق تو بدوم عاشق تو هستم

دراي دلم را روي همه بستم من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 60
  • کدهای اختصاصی